Tahkon ja Nilsiän palvelukarttaPALVELUKARTTA     Instagram kuviaFIILIS     I Love Tahko BlogiBLOGI     SuomeksiFI | In englishEN



Varausehdot / Tahko Experience Oy
Nämä varausehdot koskevat Tahko Experience Oy:n asiakkailleen välittämiä palveluja. Varaus voidaan tehdä suullisesti tai kirjallisesti. Sopimus syntyy, kun asiakas vahvistaa varauksen kirjallisesti (kirje tai sähköposti). Varaus on voimassa sille ilmoitetulle henkilömäärälle ja tulee sitovasti voimaan kun Tahko Experience Oy on sen kirjallisesti vahvistanut (sähköposti, kirje). Varauksen vahvistamisen jälkeen majoitus- ja tilavarauksista suoritetaan maksu ennakkoon, mikäli asiakas haluaa, kaikki palvelut voidaan laskuttaa myös kerralla. Mikäli maksua ei suoriteta ajoissa, yliajalta peritään vuotuista viivästyskorkoa korkolain 4§ mukaan. Ohjelma- ja ruokailupalveluiden osalta laskutus on heti tilaisuuden jälkeen. Jos maksuehtoja ei noudateta, Tahko Experience Oy:llä on oikeus purkaa sopimus. Asiakas on kuitenkin velvollinen korvaamaan aiheutuneet kulut täysimääräisinä. 

Peruutukset ja muutokset
Peruutuspäivä on se päivä, jona Tahko Experience Oy on saanut tiedon peruutuksesta. Varaus tulee perua aina kirjallisesti (kirje, sähköposti). Alustavan majoitusvarauksen peruminen onnistuu ilman kuluja. Jos vahvistettu varaus perutaan aiemmin kuin neljä (4) viikkoa ennen varauksen alkua, varauksen peruuttamisessa pidätetään aina 50% maksetusta maksusta + 20 euron käsittelymaksu. Jos peruutus tehdään alle neljä (4) viikkoa ennen varauksen alkamista, peritään koko varauksen arvo.Suosittelemme asiakkaillemme matkavakuutusta mahdollisia poikkeustilanteita ja odottamattomia tapauksia varten. Varaustilanteen niin salliessa, varausta voidaan siirtää 50 euron siirtomaksulla kerran toiseen ajankohtaan (max 6kk) tapauksissa jolloin tieto peruutuksesta saadaan kirjallisena neljä (4) viikkoa ennen varauksen alkua.

Henkilömäärä
Ryhmän lopullinen henkilölukumäärä vahvistetaan Tahko Experience Oy:lle viimeistään 14 vuorokautta ennen tapahtumaa. Jos ryhmäkoko pienenee, eikä siitä ole ilmoitettu, veloitamme tilauksen täysimääräisesti (jos ryhmäkoko vaikuttaa hintaan). Aikataulumuutokset on aina neuvoteltava erikseen. Kaikki muutokset / vahvistukset / perumiset pyydämme tekemään kirjallisesti (sähköposti) Tahko Experience Oy:lle.

Erikoisjärjestelyistä
Mikäli Tahko Experience Oy hankkii asiakkaan toivomuksesta erikoislupia, sitoutuu asiakas maksamaan niistä aiheutuneet kustannukset.

Asiakkaan vastuu
Asiakas vastaa kaikista vahingoista, joita asiakkaan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai yleisö aiheuttavat Tahko Experience Oy:lle tai kolmannelle osapuolelle. Asiakas sitoutuu noudattamaan Tahko Experience Oy:n ja vastuullisten ohjelman järjestäjien antamia ohjeita niin tilojen, kalusteiden, laitteiden ym. erikoisvälineistön käyttöä koskevissa asioissa. Asiakas on velvollinen noudattamaan ilmoitettuja turvallisuus- ja erikoisohjeita sekä hyväksymänsä tilaisuuden / varauksen aikataulua. Mikäli asiakas laiminlyö nämä velvollisuutensa, on vastuullisella ohjelman järjestäjällä oikeus veloittaa laiminlyönnistä aiheutuneet kustannukset.

Muuta huomioitavaa
Asiakas vastaa itse siitä, että palvelujen käyttämiseen tarvittavat luvat tai todistukset, kuten esimerkiksi ajokortti (ohjelmapalveluissa esim.), ovat voimassa. Tahko Experience Oy ei ole velvollinen korvaamaan luonnonolosuhteista tai odottamattomista sään vaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja. Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa tai perua ohjelman, jos sääolosuhteet tai muut tekijät aiheuttavat vaaratilanteen tai muun turvallisuusriskin. Asiakas on velvollinen olemaan ajoissa ohjeistettuna aikana tapaamispaikalla.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

 

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä jo kohteessa palveluntuottajalle tai Tahko Experience Oy:n edustajalle.

Mikäli tämä ei ole mahdollista tai asiaan ei saada paikanpäällä tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee reklamaatio lähettää kirjallisena seitsemän päivän (7) kuluessa ohjelman päättymisestä osoitteeseen: Tahko Experience Oy, Laitisenmäki 318 C, 73320 Nilsiä, sähköposti: info@tahkoexperience.fi.
Ehdot ovat voimassa toistaiseksi, oikeudet muutoksiin pidätetään (23.10.2018).